Sayfalar

ÇILGIN DÜĞÜN - YORUM



Tanıtım

Ace, kendilerine farklı hayatlar seçen kardeşlerinin aksine sadece kendisi için yaşamaz; dedesine bakmak için onunla birlikte kalır. Yaşlılık günlerinde hem dedesiyle hem de dedesinin çiftliğiyle ilgilenir. Onun bu sadakatini kendince ödüllendirmek isteyen dedesi, vasiyetinde, çiftliği Ace'e miras olarak bırakır. Ancak bir şartı vardır. Ace'in iki yıl içinde evlenmesi ve en az bir yıl evli kalması. Çiftliğin ona miras kalmasını bir türlü kabullenemeyen ağabeyi, kadınlara bağlı kalmak konusunda sıkıntı çeken Ace'in evlenemeyeceğine emindir. Mirası onun elinden alacağı günü iple çekerken, bir kadın Ace'e yardım etmeyi teklif eder.

Kasabanın en şirin kafesinin sahibi olan Jasmine, yakın arkadaşı Ace'le evlenecek ve çok sevdiği çiftliği kurtarmasına yardım edecektir. Bu anlaşmalı evliliklerini daha eğlenceli hale getirmek için Las Vegas'ta evlenmeye karar verirler. Etraflarında başka kimsenin olmadığı sakin ama bir yandan da eğlenceli bir nikahla evlenmeyi planlarken, kendilerini çılgın bir düğünün ortasında bulurlar. Büyük kural onlar için işlememiştir. Bu kez Vegas'ta olan, Vegas'ta kalmayacaktır. 


Yazarı: Carolyn Brown
Çevirmeni : Asena Çakmak Özdemir
Orjinal Adı: One Hot Cowboy Wedding
Yayınevi : Nemesis Kitap
Goodreads Puanı: - 4.19
Seri Sıralaması: 4/7
Safa Sayısı: 352












Yazar hikaye ye bayağı hızlı bir giriş yapmış, daha ilk satırlarda kendimi kilisede sırıtan bir rahibin karşısında buldum : ))

Jasmine ve Ace yaklaşık iki yıldır arkadaşlar,Jamine’in cafe sinde  hamburger yiyip sohbet etmeleri dışında ileri derece bir arkadaşlık bir samimiyet göremedim,..

Ben bu ikilinin arkadaşlıklarından bir şey anlamadım ki evliliklerinden anlayayım, kısacası ne dostluklarında bir sıcaklık, ne aşklarında bir tutku hissettim..

Bence aşkları adım adım ilerlemeliydi, dostlukları aşka dönüşürken o tutkuyu hissetmeliydik, anlaşmalı evliliğin daha ilk haftasında birlikte olup, sonra her fırsatta biz arkadaşız deyip ardından yine sex le biten bir ilişki pekte inandırıcı gelmedi, özellikle karakterlerin iticiliğini saymıyorum bile : )

Yazar bolca yan karakter kullanmış , gereksiz uzatmalarda eklenince kafayı şişiren kuru bir kalabalık çıkmış ortaya : )



Puanım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder