Sayfalar

TUTKU OYUNLARI - YÜZLEŞME - YORUM



Tanıtım

Yüzleşmek cesaret ister!
Nefret ve aşk. İntikam ve güven.


Anthony Rawlings ile Claire Nichols…
Kuralları tutku, esaret ve deliliğin yan yana gelişiyle yazılan, ölümcül bir oyunun iki farklı tarafıydı. Aşkın görünmez tuzağına düşüp, oyunu kaybettiğini düşünen tarafsa Claire'di. Ancak bilmediği bir şey vardı; bazı oyunlar tam da bitti sanıldığı yerde başlardı.


Önce Anthony Rawlings'in baskıcı aşkından ve lüks hapishanesinden, sonrasında ise yeni esaretinden kurtulan Claire Nichols, artık özgür. Öte yandan bu yeni özgürlük çok daha fazla sır, tehlike ve yepyeni bir esaret anlamına da geliyor. Elindeki sorulara alacağı her cevabınsa bambaşka bir bedeli var. Claire bir kez daha düşmanının karanlık gözlerinin içine bakmak zorunda.
Anthony ve Claire için kurallar yeniden yazılıyor.
Bu oyun henüz bitmedi. İkinci rounda hazır olun. 
Şimdi sonuçlarla yüzleşme zamanı!




Yazarı:Aleatha Romig
Çevirmeni:Esra Çetin
Orjinal Adı:(Consequences #2 )
Yayınevi: Arkadya Bitter
Seri Sıralaması : 2/5
Goodreads Puanı:4.39
Sayfa Sayısı: 453







İlk kitabı çok seven biri olarak bu kitapta sıkıldım, öncelikle heyecanı çok eksikti, özellikle Anthony'li sahneler çok azdı ama özdü :) 

Beklenmedik bir sürprizle hapishaneden çıkan Claire yeni hayatına başlıyor, eski ama güçlü bir iki dostundan gördüğü destek sayesinde maddi açıdan iyi bir duruma geliyor, hatta hayatına yeni biri bile giriyor, fakat Anthony' nin onun peşini bırakmaya hiç niyeti yok, zaten bir süre sonra yüz yüze gelmek kaçınılmaz oluyor ki o sahnelere dikkat, oldukça enteresan şeyler yaşanıyor :)

Kitaptaki Sophia ve Derek karakterlerini sevdim çok tatlılardı :)

Spoiler Olabilir : Claire'e ilk  kitapta da kızdığım yerler olmuştu ama bu kitapta baştan sona sevemedim, Anthony nin hayatına kıyısından köşesinden dokunan herkese zarar verdiğini bildiği halde, Harry ile bir ilişkiye bu kadar çabuk başlaması bana çok saçma geldi, tamam Harry'e diyecek lafım yok ama kadının acelesi neydi anlamadım, onca olay yaşadın, hapisten yeni çıktın, başındaki beladan bir kurtul hele, bir yerleşik düzene geç, dış dünya ya bir uyum sağla bu ne hız, dersin hapishanede 20 yıl yaşamış ta hasret kalmış :)

Yalnız söylemeliyim ki  kitap güzel bir yerde bitiyor zira bu üçlünün karşılaşmalarını merakla bekliyorum...

Açıkçası, bu kitapta Claire'den çok Anthony'i sevmeye başladım , sanırım bende manyağa bağladım  :)) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder